Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2010 13:56 - На едно бургаско момиче
Автор: ardea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1142 Коментари: 2 Гласове:
1



Минава 00.00.Ако трябва да съм точна е четвърт час след полунощ.

Не ми се спи.Мисля си за декември и за снега. Елхата е до мен, даже пуснах лампичките да светят. Мислех си за всички момичета, които не спят сега и  които са имали своите нощи на безсъние. Всеки има тези моменти - когато виното е по-червено и музиката е по –силна и светлината по- лилава- лилава като нощта.Красиво е когато вечер не ти се спи.

Всъщност на мен не ми се спи, не за друго, а понеже изядох  два шоколада и изпих две чаши вино.Едната - бяло, а другата- червено...трябваше да ги допия....

Обаче познавам  и едно   момиче, което има своите безсъни нощи. Тя във всекидневието си  е нормална жена, с мечти и планове.Мечтите й са доста странни...Но по всяка вероятност се дължат на факта, че е от Бургас.

Нищо против нямам Бургас- даже обратното. Бургас е един мого красив и специално романтичен град. Град, на който много му отива вино с шоколад.Осбено ако се консумират на брега на морето - с някой.Може и сам.Но да пиеш вино сам, на морския бряг е някак си страдално, особено ако сезонът е зима-мека и топла зима, но все пак зима.Бургас е хубав град-там има гларуси.А лично на мен гларусите ми напомнят на детството: тогава, тези птици,  аз мислех , че съществуват само там - в този прекрасен къс от България. В морския град , с красивата гара, на която спираше влакът от Пловдив. На тази гара, някога (а  може и все още да е там ), имаше един много стар часовник, който разкъсваше морската следобедна  тишина на всеки кръгъл час и звукът му се сливаше с песента на гларусите. Този звук от детството  можех да чуя само там, чувала съм само там и това остана Там- в детсвото, където мечтите са смели и някак си постижими.

 Всъщност момичето, за което исках да разкажа има такива мечти- по детски чисти и красиви, по женски смели.....

 Мило бургаско момиче- мечтай....мечтай слушайки гларусите. Изпий чаша вино и хапни парче шоколад( от онзи вкусния с лилавата кравата ) преди сън....

Минава половин час след полунощ.Лека нощ...И помни...”Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му.”

Успех , Т..и !!!




Тагове:   момиче,   едно,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisiza - за...
08.01.2010 14:08
момичето от Бургас, което не е умряло и в мен...
цитирай
2. анонимен - "Мечтите й са доста странни. . ...
08.01.2010 15:27
"Мечтите й са доста странни...Но по всяка вероятност се дължат на факта, че е от Бургас"
Вярно е - ние бургазлийки имаме странни мечти , породени от морето, пясъка, гларусите и вятър ........
Поздрави от едно мечтаещо бургаско момиче
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ardea
Категория: Изкуство
Прочетен: 204029
Постинги: 134
Коментари: 121
Гласове: 149
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930